مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-21سياسي

اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور افتتاح شد


اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور با عنوان امیدی نو با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری امروز افتتاح شد.

- اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور با عنوان "امیدی نو" با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری امروز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور همزمان با اختتامیه اولین جشنواره جهش هوشمندسازی کشور افتتاح شد.

در کشور 9 کارخانه نوآوری مشغول فعالیت هستند که این کارخانه به نوعی دهمین کارخانه و به لحاظ تخصصی اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور و اولین کارخانه با حمایت یک مجموعه بانکی در کشور است.

هدف از تشکیل این کارخانه نوآوری، توسعه و استقرار نهادهای زیست بوم همچون مراکز نوآوری، شتابدهنده ها و استارتاپ ها، مهارت افزایی و توانمندسازی نخبگان حوزه هوشمندسازی و پاسخ به نیازهای فناورانه و اولویت های حوزه هوشمندسازی کشور با اتکا به شرکت های دانش بنیان بوده است.

ایجاد نقطه اتصالی برای شرکت های نوآور و دانش بنیان در کنار شرکت های بزرگ، ایجاد هاب نوآوری حوزه هوشمندسازی و ارتباط هدفمند با فعالین داخلی و خارجی این حوزه و ایفای نقش نوآوری درون سازمانی با هدف شناسایی کارکنان نوآور و خلاق از دیگر اهداف را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور افتتاح شد

اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور افتتاح شد